Så mycket tid så lite att göra

Ja det har hänt en del sen sist jag skrev! Låg hemma hela fredagen för att vila upp mig sen blev det ett doktor besök för att kolla upp vad jag har för fel haha. Kom hem med penicillin. Blev inte så jätte glad för de direkt eftersom jag idag ska åka på studentkryssning och alkohol och penicillin är ingen bra kombo! Så därför börjar jag med dom imorgon :) igår åkte vi skidor uppe i stugan i Dalarna och ja pappa har varit så envis om att jag ska skada mig så att jag slipper kryssningen för det är de han vill! När de va 20 min kvar innan liften stängde så ramlade jag och landade på staven och armen. Staven blev bruten och armen nästan också trodde jag men klarade mig från det värsta! Nu sitter jag ensam hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra! Kl 4 ska jag åka in till stan till båtbussen med Madde som fyller år idag! Grattis världens bästa du!! :) nu ska jag fundera ut vad jag ska hitta på idag! Ha det bra hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0