Ännu en vecka

Idag går vi in i vecka 23, veckorna bara flyger iväg så jag vet inte vart tiden tar vägen. Snart är det också jul och lika snabbt kommer den vaga över! Men jag ser fram emot julen varje är, älskar verkligen den och snart får man julpynta också 😍 
I helgen ska jag pynta hela lägenheten med nya gardiner, ljusstakar, stjärnor och lite annat smått och gått och baka pepparkakor på lördag. 
Det roliga med julen är att jag hinner glömma bort vad det är för julpynt man har. Alltid lika kul att ta fram lådorna och gräva fram allt! Jag längtar också efter nästa års jul, då vi har våran lilla skrutt med oss. Vi längtar så mycket efter dig, kan knapp förstå själv att jag ska bli mamma och att jag ska få ha en egen liten bebis vid min sida varje dag ❤️ Helt obeskrivligt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0