Baby on board

Go' kväll! 
Sitter i soffan och har precis fikat & Beck börjar precis. 
Jag känner hur lilla pyret i magen sparkar och har sig. Imorgon är det måndag och vi går in i vecka 23, veckorna går så fort så jag är rädd att jag inte hinner njuta riktigt utav graviditeten och att jag inte riktigt hinner göra det man ska heller när man är gravid. Skulle vilja göra allt som går, bli fotad, göra gips avtrycka, anteckna men är rädd att jag inte kommer hinna med de och bli besviken att jag inte gjorde de sen när lilla pyret är här hos oss. Vad har ni gjort under eran graviditet? 

Jag har inte gått upp så mycket i vikt heller, vilket är riktigt skönt! Trodde jag skulle bli en riktigt tjockis haha men det är inte försent än magen kommer bara växa mer och mer för varje dag som gr så jag ska inte säga hej än ;). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0