Barnvagn eller barnvagnar

Idag beställde jag en till barnvagn, en brio smile. Velat ha den hela tiden men varit lite skeptisk till dom "fladdrande" hjulen i fram, då det är svårare att köra den i snö och -grusunderlag. Därför vi köpte en annan istället, en crescent, påminner om brio happy (ungefär) men väldigt fin och rejäl! Men jag har fått mil hjärna på andra tankar dom senaste veckorna att det är svårt med icke "fladdrande" hjul när jag väl ska vara hemma med bebis och gå ut med hunden. Skulle vara skönt och enkelt att kunna svänga och köra vagnen med bara en hand, vilket jag kan göra med brio smile. Så idag fick den bli beställd så jag längtar tills den kommer hem till oss. 
Är ni nöjda med eran brio smile? 
Det här är den första Crescent (tyvärr full med bebis kläder och lite bebis grejer) 
Och här är den efterlängtade brio smile söm jag hoppas uppfyller mina önskemål! (Bild från Google) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0